Glömska Camilla ;)

haha.. Pyttsan ocksåm, om man nu säger så nu för tiden? ;D
Jag glömde ju berätta en JÄTTEROLIG SAK! :D först och främst återigen att jag är LEDIG. hur jävla skönt som helst. Fått iordning mitt liv känns det som. Sen också så är det såhär, jag får träffa mina fina bröder i helgen :') vill nästan studsa av glädje haha.
Ska till jönköping och träffa mamma och pappa som vanligt (vilket såklart också är fucking great men ändå..) och sen ska jag till göteborg på lördagen med boris och sabina. men det fina i allt det här är att hasse är på dreamhack i helgen och då får jag se honom :D och min andra bror är också med!! :D fast han ska inte på DH, men då får jag ju se honom också :D och så ska vi plugga hela helgen lång. fantastiskt :D

..... förövrigt kom precis min pojkvän, nej. Sambo in här och tryckte sin rumpa upp mot mitt ansikte eller iallafall mot mitt ansikte.. så säger han " Do you have a magnet in your head? Cuz you are attracting my buns of steel!!!"
hahahah sicken jävla idiotpojk <3 Det är iallafall från family guy, så tro inte han är _SÅ_ jävla speciell att han hittar på sånt själv.. hahaha!
 
 
Förövrigt så har jag tappat bort alla mina bilder på mobilen såklart,eftersom den är paj.
Fuckit.
men ni får en fin bild från 9gag.com :) detta är "Snöbär!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0