Grattis på födelsedagen boris!

Även om det är några dagar sent så tänkte jag att rubriken passar eftersom födelsedagen var igår :)
Hade väldigt trevligt och träffade många trevliga.. har lite ont i hjärtat idag om jag ska vara ärlig, trots att jg bara drack en halv drink igår... åt mer än vad jag drack xD tog pepsi (jag vet! vilken luring jag är mot min käraste cocacola) när jag kom dit, sn käkade jag mackaroner och köttbullar haha.. sabina och jag var hungriga..
Sen påväg hem så stannade vi till på mcdonalds. nice. mellan det tog jag min halva drink.. 
 
jag ska iväg till mamma snart och sen åker jag hem till min fina ambo ikväll. jag längtar. sen vill jag sova tills imorgon.. blööörgh.. inte sovit bra på nästan en vecka
 
är får ni en jättesöt ko.. haha wtf.. jaja, sitter inte vid min dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0