jävla skit.

är upprörd för min kusin.. jag är så ledsen, önskar att jag kunde vara hos henne, inte för att trösta för det är inte alltid att hob vill, men att assistera henne med te och godis och musik och sällskap om hon vill... bara veta att jag finns där, även fysiskt.....
 
 
sen utöver dem hemskheterna så önskar jag att mitt hjärta kan sluta dumma sig. det dumma sig igår i typ 10 min när jag blogga..men sen run 20.00 fucka det sig ända tills jag somna, typ 3h senare.... och idag har det vart jobbigt..som efter operationen,, jobbigt på ett ansträngande vis att göra minsta sakerna... urgh. tog in tvätten i mingarderob innan idag, fick hjärtklappning och blev jävligt utmattad av det...känns så jävla konstigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0