mysig dag med mycket att göra

jag sitter här nu och är faktiskt väääldigt väldigt trött, men jag har en hel del att fixa med idag.. t.ex måste jag skriva om mitt föredrag jag ska hålla på en kurs, vilket suger pung.. har inte ens valt ämne än :| men jag hoppas att det blir bra.. tror jag ska ta något om programmet Qi eller något hormon..måste även fixa iordning tvätten tills imon då det är tvättid kl 11.. jag måste bara säga att jag trivs myket med mitt liv just nu (och som oftast..hah) men för ett tag sen mådde jag rätt..ääh, det kändes iallfall negativt haha! vet inte hur jag mådde,men nu känner jag att jag kan övervinnaallt och jag...hahah! tänkte skriva att jag har en fin familj trots att vi bor i enful stad, precis då kommer wiktor in i köket, dansandes med donna i famnen ♡! Se! jag har ett rätt bra liv ;)
 
önskar badly att jag hade pluggat klart och kunde bo i jkpg igen, meeeen snartnsäger det schwiss och jag är redan 4 år fram i livet...vad är syftet egentligen? jag har ett underbart liv och sen bara är det inget kvar.. hha, yeye, men jag anta att precis just det är hela syftet. make ur life worth it, man får bara ett... ♥
 
jag tänker inte slösa tid och energi på onödiga saker som att må dåligt över skitsaker som utseende eller slösa på att vara nära människor man inte gillar. mitt liv. jag tänker leva. och jag tänker göra det bra. tänker även respeltera folket omkring mig, det är tyvärr något människor glömmer när dom "ska leva livet".. de börjar ex med att supa satan och kankse knarka lite också när man ändå är igång...fest, knulla och vara rent odrägliga.. vad fan är det för liv? haha ne förheövete folk, skärp er!
visst kan det vara gött att vara lite packad from timetotime men överdriv inte och håll er trevliga? vad är svårigheten i det liksom, makel0 love not war..
och påtal om love, såklart att sex är nice och man kan känna att det är livet ochdet köper jag verkligen, men de flesta brukar dock kombinera det här med ett odrägligt sätt att vara, wtf?! såååååonödigt! droppa attityden, ta med dig en partnef eller vän på massa intressanta sexkurser eller vad fan som helst.0..introducera nya prylarom ni nu vill det meeeeeeen tro fan inte att livetgår ut på att pippa och vara odrägligtfull i en kombination...det visar bara hur sjukt svaga ni är... patetiskt om jagska vara hård och hänsynslös... och sen det där med att folk i sånna här sammanhang intehar kondom ofta?! vet intehuuur många gånger jag sagt det här i min blogg men fucking skydda er. sjukdomar är inte nice, inget man borde eftersträva....
sen går det lite hand i hand med narkotika, om man gör det regelbundet, så kommerdet förmodligen att skada en. dra på sig problem i onödan?! wtf liksom.. vad är poängenmed att fåett livsomman bara slösar bort? rätt orättvist att bete sig så mot folk runt om en som älskar en...
hursomhelst.. säger inte att folk som super, knarkar och knullar är dåliga.. jag gör ju det själv(knarkar inte men har ju fått en jävla massa morfin m.m)..säger bara att behandla ert liv med respekt ..
 
lots of love
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0