Gosig kväll!

åååh wie! Såg precis sista avsnittet av game of thrones första säsongen.. damn brother! haha. jag ska sova inom 4 minuter såatteeeh, tänkte bara svänga förbi här och säga att det händer en jävla massa nu.
Imorgon ska jag btw till skäggetorps vårdcentral och kolla upp mina leverfläckar.
idag var vi ute i skogen i några timmar och plockade svampför att sen artbestämma dem. Rätt surt.
men hittade en riska (tror jag?) som luktade cocos och en som luktade lakrits! ascoolt. men yeye
 
Försöker med många mått att komma ikapp i skolan igen eftersom jag missade 2 dagar med föreläsningar, det går sådär .men imorgon är det nya tag igen och så ska jag fortsätta att komma ifatt. Mesta delen av kvällen har bestått av plugg men det har ändå kännts gött på något vis.. och sen blev det sista episoden av game of thrones med.. nice nice.. (omg 2 mins kvar!)



 
Lakritsriska som jag hittade på google ;D Nu måste jag gå! 22.00 beey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0