My love dont cost a thing~~

Heh. Igår hörde jag en svingammal låt från j.lo.. haha.. nice. Hur som helst. gick upp vid 08 idag och ska börja plugga vid 09.. verkar som min snälla och söta fransman här hemma blev lite full igår haha! Toalettrullen på golvet ihop med toalettborsten... 2 st förpackningar med "bakis-brus" och hans flaska (som var en full martiniflaska) är inte med hem ;) haha !
hursomhelst ska jag försöka att inte störa honom när jag pluggar.. Har grymt ont i min rygg också.. blev bättre efter lite massage igår me nu gör den ont igen.. tror det är att jag sitter på de asdåliga jävla köksstolarna dag ut och dag in när jag pluggar...

Idag blir det till sid 26 och lära sig allt.. Ska först bara kontrollera att jag verkligen kan de 18 första sidorna, allt med algerna med andra ord..sen blir det väl middag och dusch idag med.. inte så mycket annat direkt^^  På tal om middag.. vadfan blir det ? :| Det är min dag att bestämma idag.. så jag kollar med min fina hemsida som världens bästa lilla storebror har gjort ;D Iochförsig har jag fortfarande inte lagt in alla recept.. man kan ju tycka att wiktor kan göra det på dagarna istället för att sitta med ett flashspel 8-) haha! nejdå.. han hjälper mig mycket den finisen <3
Lagar mat varje jävla dag nästan, städar alltid upp i köket efter sig och därmed även diskar nästan varje dag. Tar hunden nästan hela tiden 3 ggr om dagen, handlar mat nästan varje gång vi behöver det osv..Min hjälte om jag ska vara ärlig :) Även om inte mycket pengar rullar in så är det helt enkelt så..
 
 
Vi är båda lika underbart knasiga.. och vi vet alltid vart vi har varandra för vi litar enormt jävla mycket på varandra.. Min helt egna fina människa <3 vad jag älskar dig!
 


Sitter och poppar mina piller nu.. Med cola. Med världens sämsta morgonandredräkt. Brukar inte få så illa men idag är den verkligen gross..haha .. så min underbara cola smakar inte så gott..
och till middag.. middag.. vad ska vi ha?...Kollade just igenom lite.. Ska gå inom 9 minuter (då är klockan nio och plugg börjar ;) fan vilket långt inlägg det blev..)
Det blir antingen djungelkryta, enchiladas, timjankyckling i gräddig fransk senapssås eller fläskfilé med sås och ungstekta grönsaker och potatisar..Får se vad wiktor är mest sugen på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0