Snart svar på kommentarer :D

hej hopp! är i jönköping nu :D har precis firat mammas 50årsdag. Mysigt!
har inte för mycket tidatt skriva något vettigt just nu men jag tänkte bara säga att jag lovar er nu att jag ska skriva ett "svar på kommentar" inlägg snart. Har fått fina kommentarer från okända och även från mina vanliga fina vänner :)
 
Och innan söndagkväll hinner jag förmodligen inte heller skriva något direkt nice och läsvärt tyvärr.. Blir ju alltid allt för upptagen hos föräldrarna ^^ men det är mysigt att träffa mina bröder igen och hasses lilla hund. krama om mamma och busa med pappa. Underbart ! ;D oavsett hur gammal jag blir kommer jag nog alltid att älska att komma tillbaks hit
 
sitter på mammas dator nu och vi har fört över bilder från hennes mobil (svingammal..) hittade lite foton på mig haha vad kul! ingen aning om hur gamla de är men jag tror den första är när jag är ca 14 år?
 
 
 
andra är från  när jag och pappa var i lund haha.. på sjukhuset.. var väl 13 eller 14 här med haha mysig nalle och ful camilla, men ah.. ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0