Superbra dag igår

värre idag. heh.
jag och wiktor hade en awesome dag igår men jag hinner inte berätta eftersom jag vaknade 13 (HUR SETN SOM HELST :| ) och ska plugga hela dagen..
Klarade iaf min dugga.
var precis i affären och köpte medicin + lite mat.. Medicin för 1000 kr. Fuck my life.
Dessutom tog jag blodprov, är nu uppe i frikort :) Så på en månad har jag slösat 1100 kr i vården.. haha finemang.
Men jag har 1200 kr kvar tills jag är uppe i högkostnadsskyddet på mediciner. Fyfan vad dyrt. Men jaja. Jag klarar mig nog ekonomiskt hoppas jag..

Skriver om min underbara dag lite senare när jag förtjänar att ha en rast.. just nu ligger jag back med flera timmar..
Tog nämligen ett sömnpiller igår vid 22, sov tills 13.. galenskaper!
 
 
Ca en månad efter operationen för 2 år sen skulle jag på bröllop. Fint med tejp över hela ärret haha !
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Den bilden är så du :)
Snygg var du också, och du är fan fin både med och utan tejp.

2012-09-21 @ 16:03:27
URL: http://koggblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0