Årets största festdag

och själv har jag bara oprerats och pluggat idag.. samt chillat lite med wiktor, såg det nya Game Of Thrones, gillade slutscenen denna gången med.
Hursomhelst, jag är inte bitter för att jag inte får festa idag, hade antagligen inte valt att festa även om jag inte hade opererat mig haha.. men jag ansåg att en operation skulle passa bra en ledig dag!
Förövrigt kliar det som FAN nu. haha. orkaaaa!
Denna gången utfördes operationen helt utan lugnande innan eftersom jag ville ha huvudet normalt efteråt så jag kunde plugga.
Det känns bra nu efteråt iallafall, känns som den sitter bra och att det kommer gå bra med denna.. hoppas verkligen det iallafall..

Förövrigt skulle jag och wiktor precis ta sprutor på mig, så blodet blir tunnare.. Precis när vi var redo så ringde min telefon, det var läkaren som sa att jag inte behövde ta spruta.. Både jag och wiktor blev glada haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0