Ensamheten kommer fortare än oskulden.

Herregud vad sjukt. Jag har vart hemma själv i snart en timme. Ingen hund, ingen sambo. och jag känner mig redan ensam.. Haha, på något vis så känns det patetiskt att det känns så, men ja,, det är så det känns..
Jag borde packa det sista (laddare, tandborste mm) tills imorgon nu. .Men jag orkar inte. Jag vill bara sova.. Så jag tror att det får bli så :) Hoppa i säng och istället gå upp tidigare än vanligt..
Hoppas att ni alla har haft en fin dag.. Min har bestått av skola 8-10, blodprov 10-11.. Sen lunch tills 13 då labben började.. Slutade halv 4 och då åkte jag hem, hämtade hunden, sprang till bussen, åkte till norrköping, lämnade hunden och åkte bussen hem.. Var hemma 19.40 typ.. Så 4 timmar tog det totalt haha.. jävla busstrafik här alltså..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0