En duktig dag

Tjabba, jag har vart duktig och pluggat (fortfarande inte klar, men på god väg!) och sen ska jag bara ta tag i disken och wiktors träning ikväll med, sen är det en duktig dag med stort D.

Hursomhelst så tänkte jag ÄNTLIGEN ta mig tid till att skriva lite h'r på bloggen, tyvärr kan jag inte använda mig av nya bilder eftersom jag inte har lagt in nya från mobilen än.. Fotade mig just för att "maila över" och sätta in här, men sen ångrade jag mig, mestadels för att jag blundade på kortet, TROTS detta så fick jag kolla in i lampan på kameran, så nu har jag en ljusblubb som åker runt på skärmen. Nice.

haha jaja, what to do liksom!
Men ja, mitt första inlägg kan ju innehålla ett svar på en kommentar jag fått från en gammal vän!
 
 
sebbE
Shit alltså, hade ingen aning om att du diggade SC2WoL. Awesome e-sport spel att titta på!! :D

Svar: Haha HEJ Sebastian för det första och KUL att du hittade hit! Du borde skaffa något....community grej, tänker inte säga att "du ska skaffa facebook" för det borde du inte göra, eftersom det finns många dåliga saker med det. MEN DÄREMOT borde du ha nån kontaktmöjlighet.. Har du skype tex?
Anyway för att svara på din fråga så 1. kul att du kollade så långt bak i min blogg.. :D och 2. klart jag gillar det haha, u know me. Rätt jävla...töntig I guess men det är rätt lungt för min del! Men jo jag tycker det är kul :) Däremot så satt vi ju och såg det live har jag för mig, på själva DH så det gjorde ju känslan liiiite mer cool men tyvärr har jag inte tid för att kolla sånt mer ;( Hur går det för min favorit? vet du det?
(För er icke insatta så är SC2WoL ett spel. Starcraft 2.. Det finns som sport att se på nu, rätt asballt faktiskt )

Och sen för att glädja er så har jag en bild. WHAT THE FUCK :D

Kokosbollar, eller?....
Haha . Hursomhelst så ska vi göra det nu :D NOM NOM NOM! (eller okej, min sambo gör medan jag pluggar! Duktiga oss )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0