Jag blir så jävla trött på 3.

Jag HATAR fan försäljare. Åhhhhhhhhh jag kan bli så jävla förbannad, fan vad dom luras och håller på!  enligt de på 3 så skulle jag tydligen ha gått med på att förlänga mitt abonnemang.. Minns att nån ringde mig men det var INTE tal om det.. hon pratade om nån jävla telefon man kunde få, vilket jag inte var intresserad av men jag nämnde att jag skulle ändå ringa upp dom och säga upp mitt abbonemang, så det går ut när det nu ska gå ut..
Och då även undrade jag ifall man kunde ta bort lite grejer så det kan bli billigare tills det går ut.. Då nämnde hon nån jävla rabatt på 20 % så sa jag att det låter vettigt.
VAD HON INTE SA var att det fucking innebar också att jag kommer få ha kvar abonnemanget till januari nästa år. Jävla fittor .Det här ska jag inte gå med på.
Hon visste ju fan KLART OCH TYDLIGT att jag ville ta bort mitt abbonemang, INTE förlänga det. Fittor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0