Ny telefon och nytt ärr

Tjabba! Har just fått hem min telefon, nice.
Hoppas jag förstår den.. Jag och mobiler alltså...
Hursomhelst, w rev bort plåstret från operationen idag och det sved till och sen kliade det, som vanligt. MEN, när jag tog bort steril-stripes som satt på så var såret fortfarande lite öppet.... Jag tror att det läker igen av sig självt men jag ringde upp mottagningen ändå och sa detta, då sa de att det var riktigt bra att jag ringde och att de ringer tillbaks när de har hittat rätt person att prata med..
Så jag hoppas att jag inte får åka in eller sådär.. det hade vart jobbigt. Speciellt med min migränliknande spänningshuvudvärk.. men yeye, jag ska förhoppningsvis hinna i tid till både UM och bussen till halmstad.
Nu ska jag skutta iväg igen, såhär ser telefonen ut (såret och manicken får ni bild på efter helgen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0