Plugg och middag

Jag slapp åka iväg till jouren (Y) tur för mig! Ska ringa hjärtmottagningen imorgon bara sa dem, för det lät inte så jätteakut med blodklutten så jag skulle vänta tills imorgon.
Hursomhelst så sitter jag fortfarande och kämpar med mina piller.. hah. Jävla penicillin -.- Dom är så stora och sväljer dom alltid fel så det gör ont i ryggen när man andas.. skitstörigt. Sen så smakar det skit ifall man rapar också.. URGH!
Nu ska jag studsa iväg och läsa miljövård, tills w är klar så vi kan gå och handla och hämta ut ett paket till mig.. Därefter blir det mer plugg tills jag ska blogga och sen sova.. Imorgon börjar jag 13 (Y)! Nice!
 
 
 
Såhär såg det ut när mina ådror poppade, haha.. sjukt..well well, jag får uppleva saker inte många får, det är väl alltid en merit! Always look on the bright side of life, tada, da da da da da daaa!

ha det bra tills senare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0