Telefonkö

Halloj! det är morgon för mig, iprincip.. Vaknade för en timme sen,sitter nu i telefonkö och poppar mina piller one by one, idag blir det 6st (varav en är fucking hugh).. Sitter förövrigt i telefonkö till 1177 så de kan ge mig en jourtid på sjukan här uppe, igen.. En vecka efter jag var där sist.. Mitt ärr vill fan inte lösa sig... Svindrygt. Jag vill bara att det ska vara ett fint enkelt litet jävla ärr, varför ska allting få komplikationer? -.-
Hursomhelst, det är väl inte allt i världen.. Vad som däremot är rätt stort i världen är.. kärlek!
Så nu tänker jag berätta för alla mina nära om att jag tycker så mycket om er! FAST NU är jag två i kön, brb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0