En riktigt bra filmlista?

ja, det är vad jag ska ta mig an! och publicera här i bloggen. Äntligen någon inspiration till nytt inlägg om icke-vardagsgrejer!
Jag påbörjade listan igår 02->04 på natten när jag inte kunde somna.. Men inte riktigt klar än, ska söka runt lite på filmer som jag har glömt namnet på m.m.

Förövrigt så ska jag och pappa iväg om typ 20 eller 25 minuter.. Vi ska kolla runt lite på saker och sen är det käk hos farmor med en viss del av den släktsidan :) Mysigt och förmodligen jävligt mumsigt! Längtar redan rätt mycket haha, trots att jag precis drack en stor kopp te och känner mig lite fylld i magen..
Mina små kusiner kommer också, vilket alltid är kul :) Nellie är så himmla glad och snäll och Melker är väl mest bara ball och som alla bebisar: inte så stor lek-funktion..


Efter det så ska jag ringa boris och höra vad som händer, sen på kvällen kanske jag drar till mammsen :)
Imon åker jag hem.. Lite trist men det finns mycket som ska göras hemma. Sen blir det teater den 9 januari också :).. Familjen Addams, de biljetterna fick vi av wiktors snälla faster.. Jag gillar sånna presenter, grejer jag gör sällan och ändå uppskattar. Men det är, som wiktor påpekade, viktigt att man får sånna presenter av människor som själva gör väldigt mycket sånt för annars kanske man bara får dåliga tillställningar hela tiden som inte liksom "provtestats" haha!


har förövrigt fått min dator fixad nu så jag har alla mina bilder igen som ni kan se på bilden ovan. Detta får mig att minnas kolmården, sist vi var där. Alltså seriöst. Det var bara reeeeeen jävla lycka, hela hela dagen! det var varmt och fint väder, även fast man gick väldigt mycket så blev jag inte trött och utmattad på ett tjurigt vis, jag blev positiv och glad över att man såg alla djur, mina fina släktingar var med och gjorde allting mycket roligare och finare på något vis..
Hasse och leena var också med, vilket var perfekt. Jag älskar hasse så jävla mycket så han gjorde också bara allting bättre, likaså var det för att Tim var med..
ja, tamejfan, det var en perfekt dag.
Tack livet! :)
 
 
 
Nu ska jag fortsätta på min filmlista i några minuter innan vi ska åka iväg, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0