Fittmigrän

First of all så ska vi iväg om 3h. Hinner inte göra ett skit. perfekt.
Anyway så kommer nog teatern vara fin eller kul iallafall..

Ska diska nu och sen vetifan. ska höra med wiktor hur han vill göra.. mat ens?

Gick och la mig vid 10.30 när jag fick migrän och kunde inte somna i början för att jag inte ens var trött.. Sen när jag äntligen lyckats somna så ringde min hjärtläkare vid 11.55... och det störde mig såklart men kunde ju inte ignorera samtalet..
Pratade ett tag och jag kände att min migrän fortfarande var kvar, sen så somnade jag tillslut och vaknade lite i 14.. WTF!!!!!!!!!!! nu har hela dagen försvunnit och ALL huvudvärk är inte ens borta. jag hatar sånna här dagar. Ja, I really do.

Mina närmaste vet hur jag blir när jag har migrän men... Det är ju lite onödigt att bara skriva negativitet till hela världen, så jag avslutar med att jag iallafall har en god cocacola, en fin hund och en bra pojkvän bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0