Har halkat in, precis som de flesta andra

På boken "fifty shades of ~~ ".. Alltså allvarligt. Jag skulle vilja referera till denna rescension om boken...
Jag är inne på tredje och sista boken (såklart har jag inte köpt dem. Skulle aldrig slösa pengar sådär. ) men jag hinner inte läsa sånt just nu eftersom jag pluggar hela tiden.. Meeeen hur som helst.. Såklart måste jag läsa klart alla tre, annars kan jag inte make a fair point...

men här har ni en rescension som (till mycket del stämmer..) gjorde mig glad..


Just delar som.... ytlig karaktärsbeskrivning är riktigt surt. Jag fattar inte grejen. Worthless. Och utöver det.. Hennes personlighet är ju fucked up mer än vad han är (trots att det är halva storyn, att han har ett mörkt förflutet) .. hon är naiv utav bara fan, hon är ... Ja. Skitsamma. Boken är värdelös iallafall.. Och första boken som rescenseras i länken ovanför är den sämsta av dem sofar, jag blev så arg över den första boken, att den kunde bli en bästsäljare, att jag var tvungen att läsa den andra för att se ifall den var lika asdålig.
I andra boken visas mer av "hans mörka förflutna" och allt det där... men.. fortfarande.. Första delen gör mig så sjukt trött på skiten...
 
Och förövrigt är boken sjukt lik twilight i karaktärsbeskrivningarna.. asdåligt gjort..(men ja, jag gillar twilight) och utöver det så vet jag inte mer vad jag ska säga.. Men ha kul med rescensionen, den var.. too good haha!


 
I länken kan man även läsa rescension av andra delen och 3e :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0