Helg - means helgnöje?!

Tjabba! Jag gick upp för typ en halvtimme sen.. Har sovit så jäääävla underbart. Drömt fina drömmar om mina bröder och soliga dagar, vi simmade i mammas korvstroganof och det fanns fina djur runt sjön och badbryggan.. Lite random sådär men väldigt mysig stämmning var det i drömmen iallafall :D

Förövrigt så ska jag plugga idag, sen ska jag även på amandas fest och innan det ska jag ner på stan och handla byxor till wiktor (eller eh, MED wiktor haha inte till!) och käka något :) Ska leta upp något nytt place att käka på som vi inte har vart på än..(eh, ja, CSN har kommit in till vårt hushåll om det inte märks ;))

Satt i två och en halvtimme igår och pratade med pappa i telefon, det var välbehövligt
Tänkte att jag skulle hinna ringa mamma också men kvällen blev ju halv ett innan jag och pappa la på..
Så ska ringa mamma strax hade jag tänkt :)
Nu blir det att svara på lite mail (bl.a. från hon tjejen jag skrev om innan :))
Ha en fin dag, I know I will :D För jag tänker fanimej ha en positiv inställning idag
 
Just nu har jag inga bilder på den här nya, asbra datorn som jag fick av boris (TACK IGEN! :D) men det ska fixas också
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0