Icecold

Tjoho! Jag är uppe tidigt idag igen fast jag börjar 13.. Det är mycket att läsa på dagarna i dessa kurser så för att hinna med måste man verkligen läsa eller var ai skolan 8h/dag........ så.... Det är vad jag gör.. Läser ^^ och nu ska jag till skolan för att disskutera inför seminariet..
Kom just hem med hunden och det är ... helt jävla otroligt kallt..
Tror vi skulle ha -20 idag... anyway, snart är min varma oboy klar (med grädde!) så jag ska njuta lite denna morgonen iallafall...
 
 
 
Bussen åker 9.20 så det är väl dags att ta sig sakta härifrån och börja fixa håret och tänderna.. och packa kanske vore bra med... Måste fan kolla min mail i helgen igen, har ju fan aldrig tid med normala saker ens -.- gosh darn it! ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0