If you go down in the woods today, be sure of a big surprise!

Tja! Jag sitter här och letar kurslitteratur samtidigt som jag bloggar.. Lite segt men yeye.. Hittar inte rätt böcker haha.. Ska strax skriva upp en inköpslista till hemmets kök så vi ska handla på oss mat..
Sen ska vi även skriva klart våran middags-hemsida som hasse så snällt gjort :) Den är gjord på så vis att vi kan skriva in recepten + ingredienser sen går vi bara till hemsidan och trycker "ny maträtt" typ.. så kommer ett nytt förslag upp. Svinsmidigt och enkelt, så slipper man diskutera middagsmat varje dag och dessutom så får man tips hela tiden. Svinbra!


Dessutom har han gjort en "vad är du sugen på"- funktion så om man skriver in ex. "matlådor" (då man har väldigt få matlådor kvar i frysen till skolan) så får man fram massor av olika recept som jag har taggat "matlådor" med när jag skrev in recepten :D Asbra! Wiktor kämpar redan med att skriva in alla recept.. Nu ska jag nog hjälpa honom :)

 
Denna får ni för att jag är sugen på en toast från mcdonalds nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0