Positivt överraskad

First of all, hinner inte skriva mycket.. men jag ska såklart berätta om jul m.m här nån gång.. dock ska jag strax laga mat så det får väl bli när jag är hemma på söndag eller sådär..

Hursomhelst, såg just på facebook att en i min förra klass (klassen som jag inte gillade allt för mycket) verkar ha blivit lite förändrad till det positiva hållet, eller så är det mina gamla vänner som blivit till det negativa hållet, för att de har iallafall börjat hänga. Oddsen ligger ju mer åt att en människa ändras positivt än att tre människor ändras negativt, väl?.. :) Det gjorde mig glad. Riktigt glad..
Nu blir det stuvade mackaroner och köttbullar, mums! vart sugen på det i 2 veckor snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0