Holy fudge!

He. Jag hade glömt att jag hade en blogg. Det kom som ett blixtnedslag idag. Fan vad dåligt. Hursomhelst så sitter jag och pluggar teori till körkortet (ja, jag är faktiskt medveten om att det är midsommarafton idag ;)) och det går rätt bra.. Ska iväg till MC lite senare när jag har käkat.. Farsan ska grilla och han gör det så förbaaannnnnaaattttt jävla bra att jag vill käka hemma idag haha!
Arkivbild Ting, Ebba & Emma


Förövrigt funderar jag på att köpa en ny skateboard..en riktigt bra, en med shyssta kullager, okej-mjuka hjul men inte för mjuka, en LÄTT jävla bräda och ja, så vill jag ha det.. Men måste införskaffa mig handledskydd också.. Nog för att jag skejtat mycket förr men det var några år sen nu och då käkade jag inte heller waran.. Skulle jag bella av brädan idag så som jag kunde göra förr så hade det blivit hjärnblödning direkt haha. Så lite varsam får jag ändå vara tyvärr..
Därför får ni bilder på Ting som jag brukade skejta med, och även Oliwer som körde mycket med min bror :)

 
 
 
 
Farsan för några år sen ner från öxnehagaleden.. Jag ska fortsätta plugga nu, have a good day! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0