Välkommen igen, fina väder!

Hejsan, jag kollade just banken, mailen, CSN och lite sån skit så tänkte passa på att blogga med innan jag sätter mig vid körkortsböckerna! :)
Har precis skickat in en studieförsäkran så jag hoppas att det godtas (Y)!
Idag tänkte jag duscha, plugga, köra med pappa och plugga ännu mer.
Förövrigt fick jag en femma på molekylärgenetiken, fett nöjd! :D och en fyra på statistiken, snart rullar väl en 3a på biokemin in också hoppas jag :D Vore riktigt synd om jag fick U.. men jag borde verkligen inte få det, dock insåg jag idag att jag svarade fel på en fråga .. vet inte varför det poffade upp i huvudet men det gjorde det.. haha..
 
Imorgon är det kalas för min lilla 4åriga kusin :) Mysigt! Hoppas det blir kul! Vet inte vad jag ska ha på mig.. Hoppas på fint väder men jag är lite tveksam på att det blir så.. Yr.no säger 11-14 grader molningt eller regn..
Klart.se säger 10-15 grader, molningt eller regn.. smhi.se 11-15 grader, molnigt eller regn.. Såatteeeh.. Får nog bli lite mer kläder än en klänning..
 
 
random bild tilldelar jag er (Y) Keep it simple
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0