Ett samtal, och allt kan bli så mycket bättre!

Åh :) Pratade med min farsa igår.. Och han fick mig på så bra humör..
Vi pratade om att man ska ha kul med livet också, när jag sa att jag bara satt här hemma..
Så han sa "men ta ut wiktor på bio då, du är ju inte supar-tjejen men det finns ju faktiskt annat.. för vet du vad milla? Man måste faktikst ha kul i livet, inte bara kämpa hela tiden"

Så, thats what we did! Efter att wiktor var färdigpluggad och vi käkat middag så gick vi på bio :D Det blev "Oz the great and powerfull" Jag hade INGA förväntningar, eftersom jag läst att filmen skulle vara rätt kass enligt recesionerna .. men jag tyckte den var riktigt bra :D jag fnissade flera gånger, blev gråtmild en gång på slutet och gillade miljön and all. Fint! :D
 
Tänkte bara dela med mig av mina glädjekänslor! Hoppas ni känner er glada över något idag :)
Om 1,5h kommer Leona hit så ska vi göra en labbrapport som vi har kvar sen förra året.. äntligen ska det bli gjort!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0