Fuuuuu!

Jag är förkyld. Jag vill inte, jag har inte tid och jag orkar inte.
Igår tvättade jag vilket sög balle. Och pluggade inte alls. Fan alltså. Fixade iochförsig ihop en klassåterträff för vår klass i kungsängsskolan (2004-2007) vilket är lite kul men... ja. mest så var det bara en jobbig dag igår och idag lär bli lika jävlig.
Ska ut på promenad idag snart.. Minst 30 min men det lär bli längre eftersom vi ska till skogen idag..
Utöver sjukdom vilket leder till apati så mår jag bra. Jag borde plugga. ffffffffuck.

Här har ni lite bilder på min gamla klass som ska ha reunion, kul kul!

Idrotten!
 
Avslutning i 8an
 
Wildteens pic 1



Wildteens pic 2



En tur med Ekobussen
Luciatåg
Drama-lektion...


Avslutningsmiddagen


har maaaaaaaaaaaassvis med bilder från den tiden men det sparar jag tills återträffen så alla kan se ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0