Hello!

jag har problem med mitt tangentbord, speciellt bokstäverna fgh i mitten.. drygt, så om det fattas en bokstav i något ord så gissar jag på att det är nån av dom.. Anyway! Halloweenfesten hos Sarah & Oliwer var trevlig :) Jag kom dock jävligt sent.. Vi kollade på tv, spelade spel, pratade och käkade gott :) Jag har det alltid lika trevligt hos dom..

Jag var Polkagris-fluff-queen
 
 
 
 
 
 
Såhär såg jag ut :) Tänkte även ha en stor polkagris-stav men jag hann inte med det.. JÄVLAR vilken tid det tar att locka håret..
 
Förra helgen var jag i Jönköping igen, hade en bra dag med mamma :) Vi kollade på hockey och pratade och käkade.. var jätte nice faktiskt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0