Long time no see!

Tjabba, jag har inte min bästa period i mitt liv kan jag inte påstå. Jag har dock ingen uppdatering ÄNNU på vilken åtgärd de ska göra.. Orkar inte vänta. blir så jävla mycket jobbigare om man inte vet något.
Nu för tiden orkar jag knappt någonting.. men just idag vill jag inte älta saker, utan skriver mest för att det är en bra dag. Fint väder, mycket att göra och det känns överkomligt den här dagen..

Jag ska diska snart tänkte jag, det lär ta en timme.. men då känner jag mig iallafall duktig efteråt (Y).. Sen blir det bara att skriva på rapporten till exjobbet .. exjobbet går bra nu, det krånglade en del i början (mest p.g.a. mig.. typical .) men jag har världens bästa handledare så det löser sig alltid.

Påsken spenderade jag och w i jönköping och förra helgen var vi i helsingborg.. Så himmla fint väder var det, åh, asbra! :) På påskhelgen var det också fint väder men inte lika perfekt. God middag och trevliga människor var det iallafall, och en hel del spelande :D Hasse hade köpt dominion som vi spelade massvis under påsken.. Sen på söndagen var vi på borås djurpark med sysslingarna sabadijas och lillkusinen Nellie :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0