Elena + MC

Jag träffade ju Elena för några dar sen! OMG vad jag gillar henne hahaha! Jaja hon hade iaf med sin söööta lilla vovve Nellie så henne hade jag ju såklart fotat en gång ;)



haha hon står lite konstigt där men den hunden är så himmla glad och go! :D Så underbaar



Sen iallafall så var jag ju även med MC för nårra dagar sen, Jossan skulle också vart med men nopes. Hon har FORTFARANDE inte ringt mig. Så jävla dåligt...


aNYWAY! har ju redan berättat att vi var på a6 och handlade och sånt där så tänkte bara slänga upp en rolig bild :)
Hon hade V6 bubbelgum och man fick sånna där fejktattoos där haha SÅ KUL!!! minns när vi var små så var man tvungen att ha vatten på dom! men inte nu :D



sen var hon förövrigt bara söt och snäll när vi va på macdonalds ;D





Sen drog jag ju till tandläkaren ;D & dietisten dagen efter







Kommentarer
Postat av: Elena

Gillar dig ! :) Synd att Nellie vände sig när hon såg som sötast ut, dumma lillen :(. Visste inte att det fanns sånna tatoos utan vatten nu :O:O vad grymt!

2010-08-20 @ 20:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0