Välkommen hem Oliwer!

WIe! Jag vaknade nyss.. efter att vi hade ätit och chillat lite så var klockan halv fem och jag bestmde mig för att sova lite. Tänkte inte sova 1.5 timmar men mitt larm var ställt till att väcka mamma och pappa...
Jag vaknade av att telefonen ringde, efter en signlar så började min mobil (larm) ringa.. OMG. SEN när jag springer ut för att svara i telefon (som tur var i täcket) så kommer hasse hem och hundarna börjar skälla.. HAHa inget direkt bra uppvaknande...

Nu ska vi strax till Oliwer, han har inte vart hemma på hela sommaren. O M G liksooooooom.
ahaha! Ne fy jag är bara supertrött! Men kommer ju bli lite sköna bilder ikväll hoppas jag. Jag är SÅ godissugen!!!


Bilden är från 07, no worries han ser inte så dorky ut mer :) MEN JAG GILLADE HANS STIL DÅ MED ;D hihih





Anonym om Herregud..det börjar ta sig i mitt huvud..:
Men lilla vän! Va go du är! Vilken jobbig dröm... jobbig pappa Tommy... men vet du en sak? Den fina presenten va ju till dig, men det va en överraskning=) Önskar jag kunde hjälpa dig på något sätt söta Milla! Kram

Svar: Ja haha han var svinjobbig i drömmen!
ååh.. SÅ SÖT DU ÄR! :) Kramar!





Kommentarer
Postat av: Oliwer

Tack för att ni kom förbi :D

men bilden, INTE OKEJ haha

2010-08-20 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0