Måla om källaren om 15mins

Puh. Jag vaknade iaf på rätt sida, lucky me! men fortfarande inte världens pepp på att måla. Oftast när jag målar så klagar klas pappa eller mamma... Jag "smetar inte ut det tillräckligt" men det är fan INTE lätt när man har NOLL armmuskler... hahah...

yeye ni får lite före/efter foton sen iallafall ;D ska även duscha och göra engelskan idag.. samt packa eftersom jag ska till norge imorgon. Hoppas att jag INTE blir stoppad i tullen. det skulle suga eftersom jag inte har ett pass. men får väl försöka identifiera mig med mitt vanliga svenska posten ID :P


och så får jag _INTE_ glömma mitt halsband med waranbrickan... tänk så halkar jag i snön och slår i huvudet när jag byter buss i hbg ? HAHA då äre akuten som gäller.. eller ännu värre ;( Norska sjukhus.. Brr hahaha tänker mig bara alla dom där historierna om korkade norrmän ;( . 





Igår efter att jag hade tittat på filmen så ville jag bara börja åka min jävla bräda igen. men jag vågar knappt p.g.a. waranet? Men cmooon vafan jag borde och jag vill.. så tänkte även passa på att dra till KFUM nån gång i veckan och kolla vad dom tar för tjejskate en gång i veckan..
Hoppas att det inte är allt för dyrt. Förr fick jag alltid gå dit och åka trots att jag inte betalade, men då var det ju ingen mer än jag där som var tjej så då var det ju för den sakens skull, för att mer tjejer skulle komma.. men nu tror jag det är fler så vi får seeeee helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0