Missade kommentarer

Såklart har det fuckat sig igen .. Nu hittar jag massa kommentarer som jag inte har svarat på haha..





neli om I've been waiting:
fin blogg du har :)

Svar: tack så hemskt mycket :) din var också söt!


sabba om Videos från Oslo:
Hej flicka! Du verkar haft jätteroligt i Oslo. Bra!
Jag satt och höll andan när jag såg videon, livrädd för att du skulle lägga en liten vurpa i snön (i dina säkert högklackade skor). Sköt om dig sötnos! Kram Tråkiga tanten

Svar: Haha jo det var verkligen trevligt, men liiiite väl galet kanske.. fast det är så sällan jag gör sådär så det var det väl värt egentligen :)
Aww hahahaha det skulle inte förvånat mig om det hade hänt.. herregud.. bara tur ;) Detsamma och tack otråkiga kvinna ;D



Anonym om Showertime.:
sluta dissa duschande! den meningen låter bara fel men skyller på att jag är trött =)
nåja, bara att knalla till jobb. ha så kul i oslo :D

Svar: meh. det ÄR ju inte roligt att duscha. eller skönt för den delen.. usch!
Haha jo förstår att du är trött.. stackare... ;( lycka till på jobbet


jennie om Gone all day long!:
Camilla! Min kompis hade gjort en spellista på Spotify och jag tänkte direkt att du lär gilla den!
http://open.spotify.com/user/sweeler/playlist/6nfIEcQRDEraQ9JLZljsvR

Svar: JENNIE!!!!!! jag vill ha din msn.. fast tar den från facebook istället. OCH JÄVLAR vad bra spellista hahaha. eller iallafall än så länge ;)  Hur fan kunde du veta det? Galet.. vi har träffats en gång hhahaha..


Elena om MC's keps:
Du passa verkligen i "sne" keps milla!!! Gillar bägge bilderna på dig :)

Svar: oh. tack.. Haha! jag hade alltid keps innan när jag skejtade för håret inte skulle falla i ansiktet och jag "var så ful i uppsatt" HAHA töntig jag var.. men tack så hemsk mycket :D Synd jag inte har råd med att handla en snygg keps



jennie om Första december.:
Hello Kitty-chokladkalender? SUCK så avundsjuk jag blir, jag har inte ens en kalender!!!! ~snyft~ Får nog allt ta och införskaffa en!!!!!!

Svar: Heh ;D HAHAHA awww stackare! Den är gooooooood! Och du får köpa egen! Jag får inte min längre för jag är 18.. dåligt.. hahaha... dom finns på Willys! eller dom fanns... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0