Har fått några kommentarer, kul!

Simon om Läser just nu en design-guide:
Cool blogg :)

Svar: Tack så hemskt mycket! Själv så gillade jag din lite. Trots att jag absolut inte gillar WoW så är jag en stor jäkla spelnörd av det mesta andra blizzard gjort!

Linn om Läser just nu en design-guide:
Hoppas du får en bra dag (:

Svar: Tack detsamma! :)

nadia ak om Min mage gör så ont...:
ååh va jobbigt ju :(

Svar: Jo, verkligen faktiskt! Men idag är det bättre! Måste säga att du såg himmla bra ut! Kollade in din blogg lite fort

Emelie <3  om Min mage gör så ont...:
Hej sötnos <3
Ville bara kika förbi och önska dig en härlig lördag!
Kramis

Svar: Trevligt att du tyckte jag var söt! Tyvärr vet jag inte hur du ser ut eftersom jag inte kunde komma in på din sida..Det var lite tråkigt! Men tack så hemskt mycket och då önskar jag dig en härlig söndag ;)
Streckflickan om Min mage gör så ont...:

Hej, jag är ett streck och en flicka. Streckflickan. Kom och besök min blogg och se hur livet som ett streck ser ut.
Kram?

Svar: haha fyfan vilken awesome blogg du hade!


Jupp nu ska jag väcka Kirsty. AWESOME :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0