Ikväll ska bli en mysig kväll!

Ja. Alldeles nyss bestämde jag mig för att jag och Tim ska ha en mysig kväll ikväll..

Först ska han dock få packa så det blir gjort någon gång *suck*.

Tänkte mig ....vet inte vad jag tänkte.. haha.. tänkte mumsa på något gott, mysa och kanske spela något roligt eller se någon rolig film.. Men vad har vi gjort senaste veckan?? Exakt det där. HAHA... Tusan.


Levande ljus och.. mys?.. Men då kommer jag bara somna.. ne tusan också. HAHA. Får väl fråga honom sen när han vaknar.. han somnade nämligen för någon timme sedan.


Bild från 2005. . Ser ju fan exakt likadan ut typ.. xD haha





Btw den jackan slängde jag nu i våras.. JÄVLAR vad länge jag hade haft den.. shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0