Klantarsel!

Jupp, that's me!
Igår var det supermysig kväll...

Vi spelade Risk (jag förlorade först! vafan haha!). Mamma vann, det var första gången hon spelade men hon fick hjälp av pappa, som såklart har spelat tre hundra gånger mer än alla andra...

Jo, det sista.. ABSOLUT SISTA, jag gör.... Vad?....Spiller dricka på hela jävla spelplanen.
Det var bara spelplanen kvar att ta in. Jävla idiot. haha!









Ytterligare så gjorde vi fattiga riddare igårkväll. YUMMIE!
& under tiden som jag stekte tillochfrån så lekte jag & Kirsty med den enorma fläkten vi har här inne.. haha!



Hennes klänning står så fint!






& jag lekte med mitt superlånga hår! Jag har snart ner till rumpan, utan extentions! wiie..!











Tänkte spread some joy idag med några roliga utube favoriter!
Blir nästa inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0