nyligen hemkommen!

Jepp!
Kom precis in med vovvarna, tog en snabbrunda eftersom dom redan har vart ute.
Spelade in en video för att visa hur jag gör med hundarna när man ska gå över gatan. Jag har dom inte kopplade nämligen.
Dock, vad tycker ni? Ska man alltid ha sina hundar koppplade, kan man inte lita på sina hundar 100%?

Själv vet jag faktiskt inte vad jag tycker där. Minns att jag tyckte så förr, men nu känner jag att jag litar på dom till hundra.. Fast samtidigt så kopplar jag dom inte mest bara för jag inte orkar koppla dom... Det är enklare att inte koppla för då drar de inte så mycket.

Ja, jag är jävligt lat. Haha..
Tänkte på det ute, om man var kändisbloggare som dom stora.. Hur fan orkar man byta kläder varje dag????...
Ne fy vad jag är lat! hahaha...

Finns så mycket nackdelar med att vara känd..
Kan t.ex. inte gå runt naken! Wtf:D
Man kan inte ha sex utomhus för det finns säkert flera stycken folk som smygfotar.
Man kan gärna inte gå i samma kläder två dar
Man kan gärna inte skippa duschen några dar
Man får inte göra något fel liksom. Ne fy!

I dont care. haha..Låt folk vara sig själva.
Jag gillar Kenza, hon verkar vara sig själv.
Lat, hungrig, rolig, och... ja.. Sig själv, bryr sig tamejfan inte om alla dolda "regler".
Fine, hon byter kläder varje dag men det tror jag beror på två saker.
1. hon älskar kläder och 2. hon älskar även att visa upp kläder.
Så.. ja. Hon verkar bra haha

Nu, innan jag tar itu med alla jobbiga saker som ska fixas innan tim kommer hem (då vi förhoppningsvis hittar på något), så ska jag fixa ett jäkla utube konto!


Under tiden får ni, och framförallt jag, njuta av en favoritbild på min bästa kompis. HAHAH. omg. Tror bilden är från typ.. 2003? Eller 2004?.. hahahah.. Hon är fan..aah alltså kan inte beskriva hur jävla kul det är med henne around men bild nummer två och tre får symbolisera hur jäkla mycket man skrattar.








Bilden är från november 06.
Btw, tänkt på ..Ofta vill man visa hur man ser ut i nutid.. men jag gillade mig själv mer för typ 3 år sen.. haha.. yeye men här har ni en laughterpic.. Ni får en till skrattbild, som jag förövrigt hatar... sen får ni en .. idiotbild på mig och kirsty med. För hon är bäst ;D




Jag skulle sittta "fint vid nallen och gosa" haha, WELL that went well.
Bild från 2003 eller 2004 typ


Vi... är så jävla mongo. Det här är iofs också gammalt. haha.. 2003/2004!




Nu ska jag fixa account!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0