Oh så skönt!

Har inte lika ont i halsen idag..!
Tror jag ska börja packa inför New York idag, och städa med.. och massa annat.. har en hel lista på grejer jag ska packa /göra.. fy fy fy!






Puuh.. gick precis in på studera.nu... Tänkte se hur långt mitt val har kommit.. Ja, jag har valt saker i år ändå, trots hjärtoperationen...
Har valt små distanskurser iallafall det första halvåret, för att jag ska få pengar från CSN. Efter vintern kanske jag flyttar till Tim och då kan jag ju inte söka kurser i Jönköping om jag bor i Malmö.
Därför har jag bara sökt ett halvår frammåt.

Dessutom sökte jag till Civilingenjör Teknisk Nanovetenskap i Lund eftersom jag verkligen ville gå den linjen, vill bara se om jag kommer inte eller inte..


Jaja, off I go, till tråksaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0