Poolparty ikväll!

Det blir fest ikväll! Kul! Tur att jag inte har så jäkla ont i halsen.

Haha! Ska berätta en sak.. Jag rakade armhålorna idag och eftersom jag inte vill att det ska klia så tog jag en "kräm/lotion/olja grej" som är mot kli, som jag hade köpt i en sexaffär.. Det var "for private parts" men även för armhålor, benen och t.ex. bröstet( på killar xD)

Och iaf.. jag hade testat den innan, superbra!
Testade den nu igen... Jag höll på att dö FY HELVETE vad det sved och gjorde ont hahahahah FAN alltså!
Hade nog skärt mig på något ställe för jäääääääääävlar vad det sved! hahah sen blev jag helt röd så funderade ett tag på att jag inte skulle gå till partyt.. haha!

Jaja.. En supersorglig sak... Våran katt har sprungit iväg.. fan alltså.. Åh blir så lack och ledsen!


Bilder på partyt kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0