Så typiskt!

Jag glömde bort.. Tim ska ju självklart duscha också.. Gymmet är så nära så mycket skönare att gå hem och duscha..

Får väl helt enkelt ta och skriva lite.. vet inte.. ska jag presentera mig?? FInns ju gammal presentation som jag tror stämmer bra även 1 eller 2 år efter.. hah..

Oh!! IDAG är det ju ny månad omg.
Om 27 dar åker jag till USA.
Idag "firar" jag och tim 3 år och 8 månader. Nice!
Om 23 dar åker jag till Malmö, inför USA resan. Nice också!

Pouss! Bilden är.. Ungefär ett år gamal




Pappa kom med en prima idé idag!
Vi kanske ska åka till familjen Sabadija och grilla!
Det är min favorit familj av släkten.. Det är mina sysslingar + deras föräldrar :) Så söta och snälla!
Det var dem vi åkte med till Kolmården i tisdags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0