Ska man verkligen behöva...? Suck!




Vet inte om ni ser vad det står.. Men shan svarade inte tillslut. Herregud vilken mes.
Står iaf "Alltså seriöst. URSÄKTA MIG men känner jag dig? Annars får du tamejfan ta och sluta skicka vänförfrågningar. FÖR OM jag känner dig så får du ursäkta mig och förklara hur vi känner varandra.. Har ignorerat förfrågan TRE GÅNGER nu.. Du borde fatta hinten snart ??? :)"



Juste!!! :D Igår bakade vi.. Omnomnom! Tror jag ska ta en snart hihihih
fawk...letade efter kameran precis för att visa mina fina kakor.. eller.. mumsiga, inte direkt fina ;) .. men JAG HITTAR INTE KAMERAN, Får panik. Vi åker ju snart till USA!!!!

aaah.. Nu ska jag gå och letaefter den så får ni se kakbilder sen :) hihi.. Fan ocksåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0