Upp och hoppa, lilla loppa!

Nu är jag vaken.. Hah,grattis till mig!

Läser just nu igenom debattfrågorna till radion som jag ska medverka i om två timmar.. aff.. haha!
Tur dock att det är tillåtet att svära, annars hade det inte blivit någon debatt.. Då hade jag bara suttit där "oj förlåt! nemen ojsan hoppsan lalala"..

Dock måååååste jag även se till att jag fått med mig allting till Malmö som jag ska ha i USA.. Ska jag göra alldeles strax
Ska slänga i mig lite käk till frulle nu och sen klä på mig och fixa allt.. ahah väldigt dumt dock, har luggit i sängen igårkväll med Tim och skrattat sönder så jag har jätte rosslig hals (Y) svinbra till radio.. ahhah,, Skriver sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0