Natti!

Puuh...seg dag det har vart.. imon har jag svinmycket att göra så det är ju gött! men aja.. dagen har vart alldeles wierd... jag har vart helt dåsig i huvudet p.g.a. för lite sömn haha.. och sen har dagen vart slö, men bra! tänkte bara skriva ett litet godnattinlägg innan jag slår igen ögonen...

Ja just det.. haha idag blev jag lite besviken.. oavsett hur många gånger jag bevisar att jag inte ljuger, jag gör det bara inte. Så onödigt.  Ändå är det alltid folk som inte litar på en men det kan jag köpa för jag har själv svårt att lita på folk. Men idag var det inte någon som "inte litade fullt på mig och tror att jag ljuger" nej, det var en som anklagade mig för att jag bara låtsas vara ärlig o.s.v. o.s.v, det är bara "ett knep för att trycka ner folk". Denna meningen sa en snubbe till mig, som knappt känner mig.. och jag blev SÅ jävla upprörd över den meningen. Sen var det iofs bara en bekant som sa det, så just att HAN sa det gjorde inget, men att han ens har mage att säga så när han inte vet ett smack om mig? herregud alltså..

Det värsta jag vet är elaka folk och folk som ljuger en rakt upp i ansiktet. Jag kan köpa att folk ljuger, alla kan inte vara som mig, men elakhet köper jag aldrig. Det är endast och bara onödigt. Dom flesta skyller på att "jag ljuger för att inte vara elak" men ändå är dom elaka i andra situationer.. haha.. aja! inget att tänka på nu iallafall.. bara synd att folk tror så om mig men jaja.. människor är så komplicerade så det är ju inte konstigt att folk funderar om man fejkar när man är lite annorlunda


En sötsnygg koffe från 2006 får vara med på bild idag för jag hittade den här bilden igår och minns hur mycket jag gillar den ;D


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

fin header! men vad har hänt på sista bilden? :/

2010-11-24 @ 09:09:39
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0