Prank-blogg!

Som sagt så har jag ju ett nytt koncept för min blogg. Tänker skriva detta varje dag nu i några veckor så ursäkta om det blir tjatigt men folk måste ju bli uppmärksamma på min nya idé, det är ju inte så smart att bara skriva alternativen i ETT inlägg som folk kanske inte ens ser för det hamnar så långt bak.. men ÄN SÅ LÄNGE SÅ LEDER NUMMER TRE!

Jag ska testa att ha en prank-blogg..
Jag ger alternativ på olika spratt som kan utföras, ni röstar, jag utför sprattet. Easy as that..
Man får rösta fler gånger än en! Men bara en om dagen! och om ni kommenterar om vilket spratt jag ska spela någon så kommer jag inte att svara på den kommentaren för det känns lite onödigt och överflödigt kanske ?
Jag filmar helt enkelt allt och visar resultatet sen.

Liiite tråkigt att min pappa läser min blogg eftersom dom flesta spratten går väl bara utföra hemma men vi testar iallafall ändå!
Mjukstartar med lite enklare spratt! Ni får rösta på de här alternativen en gång om dagen, hela två veckor. så runt den 22e borde jag utföra sprattet.


1. byta ut kaffet mot oboy (mina föräldrar har både oboy och kaffe i två olika OBOY-metall-burkar som står på olika ställen.. så det är bara byta plats på dom)
2. skrämma någon
3. sätta tejp över kranen så det sprutar åt alla håll

Kommentarer
Postat av: Jenny Sabba

Sötnos! Har du tittat på Bolibompas Buskul??? Inte!!! Så himla bra bus. Några tips: Tejpa en gummiorm under toalettlocket. Smält nougat lite grann och lägg en klick någonstans i huset (typ hundbajskorv) ropa sedan på någon och säg Fy va äckligt! Sen äter du av bajset... Hihi.Gå in på svt.se och kolla själv. Mitt nya favoritprogram! Kram

2010-11-16 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0