Voting.

Rösta på vilket spratt / bus jag ska utföra. Det ligger jämt mellan två just nu..

1. byta ut kaffet mot oboy (mina föräldrar har både oboy och kaffe i två olika OBOY-metall-burkar som står på olika ställen.. så det är bara byta plats på dom)

2. skrämma någon

3. sätta tejp över kranen så det sprutar åt alla håll


Ska som sagt filma och visa när jag väl utfört det :)



2005 eller 2006 ;P



PÅ TAL om att skrämma någon.. HAHA.. igår gick jag i köket och smsade sen skulle jag bara gå förbi mellan mamma och pappa, då skriker pappa WAH!!!!!!!!! i mitt öra och jag blir helt hysteriskt rädd så jag kastar mig åt mammas håll, skriker AAAAAAAH!!! och mamma höll på att tappa hela stekpannan .. katastrof.. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0