Kommentarer från MC ;D

mc om Failmorgon:
haha, vad fan! jag har träffat honom svinofta de senaste två veckorna (när vi renoverat hos susanne) o jag visste inte det! men kuuuul!

Svar: OFTA?! haha trodde du var den enda som visste typ.. haha när jag skrev det så tänkte jag "surt för MC att läsa något som hon redan vet, men men" haha! Veeerkligen kul!
EN SAK btw!!! Imorgon måste jag handla sån där skokräm till EMU uggs.. Need help ;D



mc om Ärlighet..:
Jag tycker att det är asbra att du är ärlig, all times. Men om det är nåt jag vet att du inte kommer gilla o tror att jag kommer bli sårad av svaret så skiter jag i att fråga.. :p haha..
men jag tror, eller vet, att det finns de som tror att du inte är ärlig, bara elak. Men samtidigt kanske man inte alltid måste yttra sig om allt man tycker. Jag låter bli oftare än de flesta tror jag eftersom jag har ganska mycket åsikter, kanske främst om hur folk ser ut, beter sig.

Svar: Oh, gött! Men det kan jag förstå haha jag hade nog vart likadan på den punkten ;)
Det är lite synd att folk tror så.. tyvärr.. fan..
Och också sant, man måste inte alltid yttra sig om allt man tycker.. jag har slutat lite med det haha! Det är faktiskt en ganska onödig sak så jag låter också oftare bli nuförtiden ;D




mc om Käk, plugg och TV:
åååh, våran lägenhet på österängen! <3

Svar: Indeeed!!!! jag älskade det stället haha


En sak.. Här har ni MC's blogg ;D Ironiskt att du heter insomnia, är inte det typ narkolepsi sjukdom som tim har? HAHA! kom på det nu.. men kan har fel iofs.. anyway nice!
Förrut kunde jag kopiera kommentarerna direkt ur "arkivet" utan att få massa rutor med, men det går inte nu längre.. Så även om man har skrivit in sin blogg som länk i namnet så fungerar inte det eftersom jag tar alla kommentarer, kopierar dom i ett .txt format och sen bara klistrar in dom här igen..

Kommentarer
Postat av: mc

Sååå jag pratade med Walter, de har inte skrivit på kontraktet än, så det var inget jag hade missat. c:



Och insomniia är när man inte kan somna (vilket är lite ironiskt, eftersom det låter som tvärtom). Men man tror att man sover bra. Jag har det och var som värst när jag startade min blogg (för två år sen). (:

2010-10-26 @ 09:56:57
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0