Migrän. Igen.

Alltså att det ALDRIG Försvinner?! har inte haft det nu på ett tag men jävlar vad jobbigt det är just nu---det är bara som en stor fläck på hela skärmen, ser inte ens vad jag skriver.. ni vet sådär som när man har tittat in i en stark lampa förlänge??.. omg.

Tänker iallafall itne gå och lägga mig. Jag är sur på det här nu.. får fan räcka.. så jag går iväg till Willys istället.. och pantar.. thats what Ill do!

En sak förresten.. om man har gamla burkar på 50öres pant, då kan man ju trycka i en burk i taget och ta ut lappen sen? Då måste dom ju ta alla 50öres lappar och "höja dom" till en krona?.. Anyway..nu går jag..

Kommentarer
Postat av: Ahlen

Fast då gäller det att man också lämnar in en lapp i taget, annars blir exempelvis två sådana lappar just en krona eftersom det summeras i kassan innan man får ut några pengar.

2010-10-21 @ 17:46:33
URL: http://ahlendenriktige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0