More, more, more!

Jag ska vara ärlig.. Har haft lite ångest idag över det läkaren sa till mig.. skrev kanske inte så utförligt om VARFÖR jag fick en ny medicin.. men det är helt enkelt så att min hjärtmuskel inte arbetar korrekt eller tillräckligt, den hållar alltså mer eller mindre på att paja.. som den ska göra när man är gammal men som TUR ÄR så kan ju muskler reparera sig själva, bara de får vila..

Så hur fan ska man få hjärtat att vila? Går ju inte.. Men man kan underlätta för hjärtat och på så vis slipper det jobba lika frenetiskt.. Det är det min medicin ska göra.. Den ska underlätta, genom att vidga blodkärlen så trycket runt om hjärtat släpper..Men kruxet är.. jag har redan lågt blodtryck, så jag kanske inte får ha den nya medicinen ändå..




Och lite bilder på mitt andra par örhängen..







(elena, ser du "plutten" av silver som är under den där..som man fästar örhänget med?)



Coola kapsyler



Motivet är Audrey Heppard (om jag har stavat rätt) som är någon..skådespelerska från förr eller så..




På denna bilden ser du "silverplutten" mycket bättre elena, på örhänget där bakom.. :)

Kommentarer
Postat av: Samone Leiten

Omg kvinna! Har du gjort örhängerna själv eller köpt? :D SJUKT SNYGGA!!!!

2010-10-19 @ 20:47:55
URL: http://samone.blogg.se/
Postat av: Elena

Riktigt fina var de!! aaa jag förstod med silverpluttarna... kommer hon lägga upp de på sin hemsida så man kan se varianter om man skulle vilja beställa? :)

2010-10-20 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0