Sega Milla

haha, nu blev jag sugen på sega råttor ;(.. jaja! Jag är iallafall vaken nu! Gäspar ungefär lika mycket som igår.. hahah USCH!! men ja.. det är bra.. Pappa åkte precis iväg till jobbet.. Mamma har jobbat sen typ halv 7 tror jag.. Klas och hasse sover..

Idag ska jag faktiskt duscha och åka iväg till stan/a6 eftersom jag inte hittade allt till 4årsdagen när jag var iväg med Mc.. Efter det så kommer förmodligen tim typ.. Han kommer två vid stationen :)
Måste även hinna planera upp 4årsdagen och läsa lite engelska idag.. men det tror jag att jag hinner :)


En bild från..förra året tror jag? SYND att jag ser så jävla miffo ut för Tim är verkligen awesomeguy_89 här

Kommentarer
Postat av: Elena

Ohh vad kul har han fått jobb :D?

2010-10-29 @ 15:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0