Ajsomfan.

Sitter här nu. Har iprincip inte kunnat sova sen klockan 4.26...Tog tillochmed en Tradulan eller Tadoulan eller vad dom heter.. En starkare smärtstillande än panodil (JA! HELT AMAZING haha jag har bara ätit panodil (iofs 500mg x 2) sen några dagar tillbaks och det fungerar!!:D ) men det hjälpte inte.

Så då fuckade jag waranvärdet i onödan. För ja, den tradoulangrejen kan förstöra PK värdet för blodet.. Så det var JÄVLIGT onödigt att ta. Har fortfarande asont.


men vart har jag ont då? INTE I bröstkorgen...Precis där revbenen slutar så sitter magmuskler (tror jag..) och på vänster sida. Där har jag ont. Det krampar om jag andas, det svider intensivt om jag vrider och det känns helt åt helvete... IGÅR gjorde det lite ont bara på en liten del av "magen" men då trodde jag att muskeln var typ sträckt från att jag luggit på sidan.

jag tror fortfarande att det beror på att jag låg på sidan igår natt.. Men inte att muskeln är sträckt. Det gör verkligen asont nu.. Kan inte andas in mer än små små andetag för då gör det SVIN ONT.. kan inte rapa, spänna magen eller vrida mig för då får jag samma onda resultat.. herregud. vafan kan det vara?

Jag gissar på att igår natt när jag sov på sidan så vred jag till muskeln eller något organ därvid (typ njurarna?) som nu mera ligger mot varandra eller något och gör sviiiiiinont. KAN också vara så att REVBENEN som INTE ÄR LÄKTA kan gå emot den där muskeln..
Ska in till sjukhuset om typ 2 timmar och hoppas på att jag får göra en MR röntgen.. då kan man se både skelett, muskler, fett o.s.v. beroende på olika inställningar så hoppas dom kan se om det finns något konstigt..


fy.. det gör svinont.. Men en sak gör mig glad. Tim kommer inatt.. klockan 01.40.. Men iofs får vi inte sova i samma säng fast hahah det vill jag inte ens nu för det här är så smärtsamt..
Ska försöka blogga vidare om dagarna efter operationen nu.. Det är JÄTTE blurrigt.. eller inte..blurrigt.. men allting typ flyter samman.. Alla dagar var typ exakt likadana.. svårt att äta, mår bra i ena sekunden ochvill dö i andra o.s.v osv...



FAN!!!!! det jobbigaste är att jag inte kan ANDAS IN?! vafan är det här för skit.... Jag fick dessutom ont av att kissa.. men det kan iofs vart när jag satt i den ställningen och försökte andas.. inte säker på något nu vet bara att det gör ONT!
(uppmuntra mig snälla med en fin kommentar....)

Kommentarer
Postat av: Merima

jag tycker att du är sjukt modig och duktig som klarar allt det här, och det mest imponerande är att du inte ens gnäller. alls. (du förklarar ju mest bara att du har ont, och var du har ont, osv. tycker inte det är gnäll.) jag tror iaf inte att jag känner någon som hade hanterat det här lika väl som du verkar göra. och det säger jag inte bara för du ville ha en fin kommentar utan för det är så! kram!

2010-09-16 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0