haha. KAOZzz

First of all. Jag har vart duktig idag! :D och det är fint väder. och jag är glad. allting är tipptopp!
Dock måste jag börja laga mat strax, lite panik över det .heh. för jag borde börjat redan..
I morse gick jag upp 07 för att ta bussen 24 över till stan där jag hade riskutbildning från 8 till 11.30.. Lärde mig inte så mycket förutom sånt jag redan vet.. Men blev riktigt arg och känslosam när jag såg massa videos där det handlade om folk som kört ihjäl människor / gjort de förlamade för livet.. Fan vad idiotiskt av människor att sätta sig och köra med en full chaffis.. och rent idiotiskt av chaffisen att köra också.. usch.
otroligt nog kändes det värst när jag såg personen som blev förlamad och mentalt störd för livet p.g.a sin kompis (och sig själv ofc) körning.. det kändes mer äkta än att "tänka att någon dött".. det går liksom inte in på samma vis..
Så.. Även om det låter töntigt så tänker jag säga det. Dont drink and drive, motherfuckersss!
Och även.. Smsa är en ganska askass idé också. Jag är själv rädd att jag ska göra det när jag har körtkort, men jag hoppas innerligt att jag motstår min fula lilla smssingnal..



oooooch anyway. Min dag efter det har bestått av att chilla lite med min pappa.. sen gick jag till mitt rum och började packa mer av mina kläder. nu har jag två fulla kartonger och jag är halvklar med garderoben.. mitt rum ser fortfarande ut som ett bombnedslag.. och här har ni bilder från hur det ser ut just nu..








Stannade upp mitt i all packning (därför sitter jag här nu..) för att jag insåg att jag behöver finkläder tills lördag då jag ska med wiktor till hans släkt i falköping(tror jag det var?).. och då letade jag smycken osv också.. sen hittade jag allt mitt smink och så tänkte jag "ööh? .. måste ju se anständig ut.. ska jag sminka mig tills lördag?" så kladdade jag i några få minuter.. såhär blev resultatet.. helt stört vilken skillnad egentligen.. Mascara, kajal och läppstift.. Hatar förövrigt hur stora mina läppar blir av lite färg... tycker det ser så sommrigt och fint ut med färgade läppar, oavsett färg.. men fan vad det ser oproportioneligt ut på mig..





Just ja.. haha. Tog två closeup bilder också, för att visa att det faktiskt inte ÄR så snyggt som det ser ut på bilden.. man ska vara rättvis och ärlig, alltid. även med bilder :)
Dock tror jag att min hy hade sett bättre ut med foundation eller vad det nu heter..? Conceler?.. öh.. puder?.. Jaja! kanske alltihop ;D och en läppenna för att forma in läpparna.. och säkerligen även noppa ögonbrynen, öh.. ja.. finns säkerligen 10 saker att göra med smink för att det ska bli bättre ^^ men sånt kan jag inte.. Haha. Jag såg precis att jag har fräknar. Fucksake >.<







Slutade iallafall med att jag bestämde mig för att inte ha smink på lördag, känns inte milla liksom.. men nu vet jag vad jag ska ha på mig, och vad jag alltså inte kan packa ner..
och efter att min paus med klädletande var klar så gick jag på toa, tvättade bort sminket och sen tog mig en macka och kaffe,, nu sitter jag här och bloggar åt er sötnosar och snart ska jag fortsätta. Hade även tänkt övningsköra idag, plugga lite teori och börja städa mitt rum oooch åka till mamma (förhoppningsvis i samband med övningskörning) för att lämna en klänning där hon ska sy på knapparna.

Jag försökte sy igår. Försökte vara vuxen. Jag failade groteskt. Så då blev jag arg och ringde upp mamma och gnällde som ett litet barn, som jag faktiskt är in heart and mind.. haha.. so much for the vuxenliv.. hur FAN ska jag klara mig?! :P



Och btw, hur FAN i helvete kommer det sig att man är "tråkig" så fort man inte vill ha sex med en snubbe? hahaha. herregud...Det är nog  MINST trettionde gången jag har hört att jag är tråkig för att jag inte vill knulla runt... folk är idioter... hur ska jag orka lära känna hundratals nya människor? Döööö, jävla human race, döööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0